Жаңа

Вортинг тарихы

Вортинг тарихы

Вортингте тұратын адамдардың алғашқы дәлелі - 100 мың жыл бұрын адамдар жасаған шақпақтан жасалған құралдардың табылуы. Бұл палеолит дәуіріндегі адамдар (ескі тас дәуірі) үйлер салған жоқ, өсімдіктерді жинайтын немесе жабайы аңдарды аулайтын жағалаудағы жазықта жүрді. Ұлыбританиядағы жер суық, құнарсыз және шөлге айналды.

Еуропаның солтүстігінде мұз ерігенге дейін 30 000 жыл ғана болған. Одан әрі оңтүстікте палеолит халқын мезолит (орта тас дәуірі) ығыстырды. Бұл адамдардың бір бөлігі Англияның оңтүстігіне қоныстанды. Мұздың еруі теңіз деңгейін баяу көтерді, ал шамамен 8000 жыл бұрын олардың кейбіреулері Ұлыбританияның жаңа аралында қызғылт түсті. 3000 жылдан кейін неолит (жаңа тас дәуірі) тұрғындары Жерорта теңізінен осы аймаққа өмір сүруге келді. Бұл адамдар Сассекске ауыл шаруашылығын, үй жануарларын және шақпақ тасты өндіруді енгізді. Олар сонымен қатар Стоунхендж мен Авебуридегі тас шеңберлерді салған.

Вортинг аймағына қоныстанған мезолит халқы шақпақ тастан құралдар жасаған. Олар басқа қатты зат тигенде, шақпақ тас немесе пышақ деп аталатын жіңішке, өткір бөліктерге бөлінетінін анықтады. Бұл процесс ұру деп аталады. Флинт пышақ пен балта жасау үшін қолданылған. Алғашында мезолит халқы шақпақ тасты жер бетіне қолданған. Алайда, ашық жыныстар жарылып кетуге бейім және олар жер астынан шақпақ тас алу арқылы жоғары құралдар жасай алады. Тау жыныстарын өндіру процесінде бұғы мүйізі мен өгіз сүйегінен жасалған құралдарды қолданып, шағал тасының тігісін тапқанға дейін, борлыға тік біліктерді қазу қажет болды. Тереңдігі 40 фут (12 метр) болатын бұл миналар Cissbury Ring, Highdown Hill және Findon -де табылған.

Біздің эрамызға дейінгі 1000 -шы жылдары Вортинг аймағына Еуропадан кельттер келді. Олар өздерімен бірге қола жасау мүмкіндігін алып келді. Олардың Cissbury, Highdown және Findon қалаларында өмір сүргені туралы дәлелдер бар.

Біздің заманымыздан бұрын 250 жылдары Cissbury Ring -те төбеден қорған салынды. Форттағы шұңқырлар мен банктер 60 акр аумақты қорғайтын қорғаныс қабырғасының қалдықтары болып табылады. Бұл Англиядағы екінші үлкен төбе бекінісі. Бастапқыда ол шақпақ шахталарды қорғау үшін салынған, бірақ кейінірек фермерлер таулы бекіністің қоршауына қоныстанды.

Біздің эрамызға дейінгі 71 жылы Еуропаның материгінен келген бельгей тайпасы Сассекстің үлкен аудандарын басып алды. Он алты жылдан кейін Юлий Цезарь Ұлыбританияға бірінші римдік шапқыншылықты басқарды. Өз кітабында, Галлик соғысы ол жаулап алған адамдарды сипаттады. «Интерьерде тұратын тайпалардың көпшілігі астық өсірмейді; олар сүт пен етпен өмір сүреді және терісін киеді. Барлық британдықтар денелерін шүберекпен бояйды, бұл көк түс береді және шайқаста оларға жабайы көрініс береді. шаш ұзын; дененің барлық басқа бөліктері, үстіңгі еріннен басқа, қырынады. Әйелдер он немесе он екі ер адамнан тұрады, әсіресе ағайындылар мен әкелер мен ұлдар арасында ». Геродиан былай деп қосты: «Негізінен британдықтар жалаңаш ... киімді қолдануды білмейді. Олар денелерін әр түрлі жануарлардың суреттері мен суреттерімен татуировка жасайды».

Басқа рим тарихшысы Джорданс: «Олар (Ұлыбритания халқы) қопсытылған саятшылықта тұрады, олардың отарымен ортақ пайдаланылатын баспана, және көбінесе ормандар - олардың үйі», - деді. Цицерон «аралда күміс сынығы жоқ екенін, құлдардан басқа олжаның болашағы жоқ екенін» айтты. Юлий Цезарь бұл бағамен келісіп, Ұлыбританияны Рим империясының құрамына кіргізуге тырыспады.

43 жылы римдіктер Сассекске оралды. Елдің осы бөлігін басқарған Верика бастаған Атребат тайпасы басқыншылардың үлкен әскери күшін қабылдады және Рим билігін қабылдады. Верика қайтыс болғаннан кейін Когидубнус Сассекс халқының жаңа көшбасшысы болды. Ол Рим империясының үлкен досы болды және Рим азаматы болу құрметіне ие болды.

Когидубнус Чичестерді маңызды Рим қаласы ретінде құруға жауапты болды. Фишборндағы сарай, Англияда табылған ең үлкен жеке резиденция, бәлкім, Когидубнус үшін салынған. Басқа римдік виллалардың қалдықтары Bignor, Angmering және Highdown -дан табылды. Вортингтен бірнеше римдік виллалар туралы дәлел табылды. Бұған Чапел жолындағы, Гранд даңғылының шығыс жағында, Милл Роуд пен Лэндсдаун жолы арасындағы және Нортбрук колледжінің алаңындағы Вортинг кітапханасының орны кіреді.

410 жылы вестготтардың жетекшісі Аларич Рим әскерін талқандап, Римге кіруге жеткілікті күшті болды. Рим империясының айналасында роумингтен кейін висоготтар ақырында Галлия Аквитанияға қоныстануға шешім қабылдады. Гайсеричтің жетекшілігімен вандалдар римдіктерге де күрделі мәселелер туғызды. Аландардың қолдауымен вандалдар біздің эрамызға дейінгі 429 жылы Испаниядан Рим Африкаға кірді.

Рим әскері бұл шапқыншылықпен күресуде үлкен қиындықтарға тап болды және император Гонориус Ұлыбританиядан әскерін шығарып, жерді кельттерге тастауға мәжбүр болды. Келесі жүз жыл ішінде саксондықтар Сассекс жағалауындағы құнарлы жерлерді бақылауға алды. Кельттер биік жерде тұрса, саксондықтар жақсы сумен қамтамасыз етуге жақын ауылдар құрды. Бұған Тевил жағасында салынған Тарринг кірді. Саксон атаулары бар басқа жақын ауылдарға Ангмеринг, Ферринг, Горинг, Дуррингтон, Сальвингтон, Лэнсинг, Сомптинг және Вортинг кіреді.

Шамамен 450 -де Highdown оңтүстік саксондықтар зират ретінде пайдаланылды. 100 -ге жуық қабір табылды, мүмкін бұл аймаққа саксондық шабуыл кезінде қаза тапқан саксондық жауынгерлер.


Вортинг тарихы - Тарих

Күмбез - Эдвардиялық демалыс орталығының бірегей үлгісі. Бұл ескі орталықтар Курсалдар деп аталды және олар бір шаңырақ астында ойын -сауықтың көптеген түрлерін ұсынды. Kursaal атауы неміс шыққан - бұл шипажайда немесе су айдынында келушілер пайдаланатын және теңіз жағалауындағы немесе курорттық қаладағы сәнді демалыс орталықтарымен байланысты ғимарат.
Вортинг күмбезі Швейцариядан келген Карл Адольф Сиболдтың ойы болды. Сиеболд 1904 жылы Саутенд-на-теңізден Вортингке келді, онда ол «Пьер павильонының» актер-менеджері болды. Сиэболдтың Бат -Плей қаласындағы Жаңа театр корольдігінде осындай лауазымға ие болуда ешқандай проблемасы болмады, өйткені ол өзінің жеке концерттік кешімен Еуропаны аралап гастрольдік тәжірибеден өткен.

Жаңа театр корольдігінде екі жыл жұмыс істегеннен кейін, Сеебболд Вортингте өзінің жеке Курсаалын салуға шешім қабылдады. Бұл туралы Worthing Gazette жазды & quot; Бұл қажеттілікті қанағаттанарлық түрде қамтамасыз ету үшін жеткілікті кәсіпкер қала тұрғынының иесі болуымен құттықтауға болады. Ғимараттың дизайнын Теодофил Алленге Royal Worthing театрының әсерлі жұмысының арқасында тапсырды.

Пасхалық дүйсенбіде роликті конькимен жүгіру сәтті енгізілді & Quanan оркестрі алты сессияға қатысады және тәжірибелі нұсқаушы мен нұсқаушы (Rolleties деп аталады) қатысты.. Kursaal -да Леди мен Джентльмендердің конькимен жүгіру командасы болды, олар үнемі басқалармен ойнады. Павильоннан келген Pier Team командасы Kursaal мұз айдынында да ойнады, ол тез арада Kursaal демалыс кешенінің ажырамас бөлігіне айналды. 1910 жылға қарай 526 британдық роликті алаңдар болды. Мұз айдыны орналасқан Үлкен зал Коронация залы деп аталды және V Джордждың таққа отырғанына орай салтанатты банкет өтті.

Негізінен роликті мұз айдыны болғанымен, Kursaal -да жеке ерлер мен әйелдер хоккей командалары болды. Ол сондай -ақ әлеуметтік функциялар мен эстрадалық шоулар үшін қолданылды - олардың көпшілігін кейін Карл Сиэболдтың комедиялық кометалары жазды, кейінірек олар «Worthing Whimsies» деп аталды, ол үшін Себолдта өзінің оркестрі болды. Курсаалда көптеген музыканттар ойнады, оның ішінде әлемге әйгілі Аделин Гене. Worthing Gazette 1912 жылғы Пасха демалыс күндерінің бірінде 200 -ден астам адамды кері қайтаруға тура келгенін хабарлады. Kursaal тіпті & quot; Идеал үй көрмесі & quot; ерте түрін өткізді, бұл бірегей тәжірибе және Вортингтегі кез келген басқа ойын -сауықтан айырмашылығы.

Төменгі қабатта Worthing Kursaal -да роликті конькимен сырғанау мен сахналық қойылымдар ұнады, алайда ойын -сауықтың неғұрлым отырықшы түрі - бірақ қызықты болса - көп ұзамай Электр театрының жоғарғы қабатында ұсынылады. Қатысты адамдар & quot; қозғалатын суреттермен & quot; ұзақ махаббат қарым -қатынасын бастамақ болды.

Вортинг Батыс Сассекс қаласындағы көрермендер фильмдерді көруге төлейтін бірінші қала болды. Қаланың бірінші кинотеатры - бұл 1906 жылы фильмдерді көрсете бастаған Қысқы Холл деп аталатын түрлендірілген капелла. Бұл орын 600 адамға арналған. Оның орналасуы болашақ Коронация залына ұқсас, үш жағынан балконы бар. Басқа екі орын (1908 ж. Сент -Джеймс залы мен Кино элитасы) 1911 жылы Курсаалда Электр театры ашылған кезде де фильмдер көрсететін. 3D бағасы бойынша романстар мен батыстардан бастап деректі фильмдерге дейін көптеген фильмдерді көруге болады. заманауи технологияның кереметтері, Викториядан Кристал Паласқа дейінгі теміржолды электрлендіру және әлемнің ғажайыптары, мысалы, Ниагара сарқырамасы.

Тәж кию залының көрнекті табысы Сиболдты өзінің Курсаалын аяқтауға және қозғалатын суреттердің сиқырлығын өз тұтынушыларына жеткізуге талпындырды. Ол 1909 жылғы кинематограф туралы заңға сәйкес жаңа жабық проекция қорабын жасады. Ол, өкінішке орай, ұлттық теміржол ереуілінен кейінге қалдырылды, ал 1911 жылдың тамызында The Worthing Gazette & quot; мұнара қоспағанда, ғимарат енді аяқталды & quot; деп жариялады. арнайы кинематография лицензиясы мен алкоголь сатуға лицензия үшін - бірақ оны беру екі аптаға кейінге қалдырылды.

Бірінші дүниежүзілік соғыстың келуі Курсалға айтарлықтай өзгерістер әкелді. Оның иесі оған және Курсалдың атын өзгерту қажет деп шешті. Қалада немістерге қарсы сезім болғандықтан, Курсаал күмбез деп аталды, ал Сиболд өзінің жеке атын - Адольфты тастады. Күмбез соғыс кезінде ашық болып қала берді, электр театры соншалықты танымал бола бастады, сондықтан 1921 жылы күмбез түбегейлі жөндеуден өтті. Сиеболд бірінші қабатты келесіге айналдырды: & quotЛюкс суретті үй& quot Спартандық тәж залы күмбезді төбемен, емен тақтаймен және орындықтары бар еңіс еденмен өзгертілді. Қораптар проекция қорабының екі жағына салынған және шай бөлмелерінің сатылары жабылған. Залдың оңтүстік шеті еменмен қапталған декоративті карниздермен және аудиторияға кіретін үлкен баспалдақпен безендірілген кең фойе алаңына айналды. Фойенің екі жағында қисық сызықты антеромдар салынған, біреуі киім ауыстыратын бөлме, екіншісі сергіту бөлмесі ретінде. Үстіңгі қабатта Электр театры Kings Ballroom деп аталды және би үшін серпімді еден орнатылды.

Жаңадан жөндеуден өткен алғашқы фильм Күмбез болды 'Поллиана«, Мэри Пикфорд басты рөлді сомдайды. Ол алты бөліктен тұратын оркестрмен сүйемелденді және 950 көрермендерінен жақсы баға алды.

1920 жылдар - күмбез кинотеатрының гүлденген кезеңі. Бұл Worthing жазғы келушілерімен танымал болды. Оның жалғыз қарсыласы-бұл Picturedrome (Қазір Коннот театры), сондықтан Сеолдбол алға ұмтылу үшін жарнамалық шайқасты бастады. 1924 жылы ол өзінің керемет жаңа кинотеатры Риволиді ашу арқылы бәсекелесіне көбірек қысым көрсетті. Бұл Picturedrome -дан бірнеше шақырым қашықтықта болды және таңғажайып 1680 орындық сыйымдылыққа ие болды, жазғы кештер үшін жылжымалы төбесі бар. 1926 жылға қарай Сееболд өзінің империясын Пиктентромға қосу үшін одан әрі кеңейте түсті. Ол жеңілмейтін болып көрінді.

Алтын жылдар 1933 жылы екі жаңа кинотеатрлар сарайлық Плаза салынғанға дейін жалғасты, ал 1934 жылы соғысаралық кезең бос уақыт индустриясының көтерілуін хабарлады. Күмбез 1940 жылы басып кіруден қорқу кезінде қысқа уақытқа жабылды және соғыс аяқталғанға дейін барлық орындарға кешкі 10 -да коменданттық сағат енгізілді. Соғыстан кейін, Вортингте бес кинотеатр болды, күмбез осындай керемет бәсекелестіктен қатты зардап шекті. Теңіз жағалауында орналасқанына қарамастан, ол екінші фильмдерді арзан бағамен көрсетуге мәжбүр болды. Кино 40-50 жылдары өзгеріссіз қалды. Сиеболд 1949 жылы The Rivoli and Dome Ltd деп аталатын жаңа компания құрды және ол 1951 жылы қайтыс болды.

Қазіргі уақытта күмбез аман қалу үшін күресіп жатты, ал қиын кезеңдер шараларды қабылдады. 1954 жылы Cinemascope дыбысы мен жаңа кең экран орнатылды. 1960 жылы Риволи өртеніп кетті, ал Күмбез шағын ренессансқа ие болды. Бұл «роуд -шоулар» дәуірі болды, күмбез сияқты блокбастерлерді ойнады 'Оңтүстік Тынық мұхиты', 'Батыс жағындағы оқиға' және 'El Cid' . Плазаның 1968 жылы жабылуы күмбезге де көмектесті (және 1987 жылы Одеон қиратылған кезде, Күмбез қалада жалғыз кинотеатр болды).

Кеңес ғимаратты үш бөлек аймаққа бөлді. Олар бірінші қабатты 1992 жылы банкрот болғанға дейін күмбез кинотеатрының жеке тұлғасы болған Стивен Вишхаузенге жалға берді, сол жақ дүкен мен бірінші қабатты отыз жылға жуық табысты бинго залы мен кафені басқарған Роберто мен Аттилио Миелеге берді. Доминик Фарделлидің оң жақ дүкені, оның жалға беру мерзімі 1998 жылдың тамызында аяқталды.


Бұрынғы сол жақтағы киіну бөлмесіндегі жаңа кеңсе Оң қолдағы бұрынғы киінетін бөлме мен шеберхана

Вортинг Боро Кеңесі этикалық және қаржылық дилемманың мүйізінде болды, өйткені олар өздерінің «Күмбез мәселесін» шешудің тиімді жолын іздеді. Стивен Вишхаузен банкрот болғаннан кейін олар кинотеатрды Robin's Cinemas -ке тәуелсіз операторға жалға беру туралы шешім қабылдағанға дейін әртүрлі уақытша менеджерлерді тағайындады.

1993 жылы күмбез кинотеатры қауіпті сымдарға байланысты жабылуға мәжбүр болды. 1995 жылы күмбез мұнарасы қауіпті деп танылды. Кеңес тағы да азаматтық әмиянға кірді, тек құрылыс жұмыстарының бастапқы бағасы 30000 -ге жуықтады.

1999 жылдың қаңтарында Кеңес кейбір құрылымдық зерттеулер жүргізді және шатырдың негізгі тіректерінің бірінің қатты коррозияға ұшырағанын анықтады. Ол Робин кинотеатрларына жалдау мерзімін ұзартпау туралы шешім қабылдады және 5 сәуірде күмбезді жабу және интерьердің жалпы жағдайы туралы қосымша есептер күтілмеді.
Трасттың жабылу салтанаты болды және келесі күні күмбез отырғызылды. Кеңес вандализм жағдайында соңғы үлгідегі қауіпсіздік жүйесін орнатты. Өрт сөндіру бөлімінің есебінде өрт туралы куәлік берілместен бұрын аяқталуы қажет құрылымдық және түзету жұмыстары көрсетілген. Электрлік есеп «26к» аймағындағы жұмыстарды анықтады және кинотеатрға лицензияны қалпына келтірудің жалпы құны «46к» құрайды.
Мамыр айында Кеңес күмбезді 10 -ға сенімгерлікке сату туралы шешім қабылдады, оның шартты түрде мұрагерлік лотерея қорынан 1 -саты бойынша өтуі және ағылшын мұрасынан 200 мың аймақта қосымша грант алуы керек. Траст өз талаптарын орындады және Кеңес 1999 жылдың 9 қарашасында күмбезге қатысты даулы меншігінен бас тартты. Сенім 1999 жылдың 17 желтоқсанында фойе мен кинозалды көпшілікке қайта ашты және күмбез кинотеатр ретінде алғаш рет жұмыс істеді. бері



Бөлменің алдыңғы бөлмесі жөндеуден кейін


Жаңа электр театры


Функционалды бөлме артқы жағында жаңа электр театрының жанында орналасқан. Терраса керемет көріністі ұсынады
Вортинг пирстері мен теңіз жағасы.

Виктория дәуіріндегі Вортинг тарихы

1853
Worthing Record газеті бірінші рет шықты.

Биік көшедегі жаппай, бірақ талғампаз су қондырғыларында жұмыс басталады. Жұмыстар 1896 жылы жабылып, 1920 жылдары бұзылды.

1855
Вортингтің бірінші өрт сөндіру бригадасының құрылуы.

1856
Worthing Intelligencer газеті пайда болады. Ол 1916 жылға дейін созылды, сол кезде ол Worthing Observer деп аталды.

1859
От жағу мерекесі Джон Маршамның үйіне шабуыл жасайтын Worthing Bonfire Boys қолданылуынан шығып кетеді.

1862
Worthing Pier ашылады

1865
Хена Террас аяқталды, бұл Хинадағы ірі дамудың алғашқы белгісі.

1866
Хиен ванналары ашылады, демеушілер үшін тұщы және теңіз суымен жүзуді қамтамасыз етеді.

1867
Полковник Лейн Фокс Цисбериде темір дәуірінің шақпақ тас кеніштерін қаза бастайды.

1869
Уорвик -стрит жанжалы.

1873
Хейн қаласындағы Әулие Ботолф шіркеуі Хиен капелласының орнына салынған.

1877
Көшеде төбелесіп, көптеген полицейлер мен қала тұрғындары жараланған алау көтерілісінің ең сорақысы шығар.

Толқындар Оңтүстік көшені су тасқынына әкеледі.

1880
Homefield саябағы ашылды - ол бастапқыда Халық саябағы деп аталды.

1883
Вортингтегі Құтқару Армиясының бірінші белгілі болуы.

Worthing Gazette баспа құралдарын бірінші рет шығарады.

1881
Вортинг емханасы мен диспансері қазіргі Вортинг ауруханасы орнында орнатылды.

1884
Вортингтегі құтқаруға қарсы армияның алғашқы толқулары.

1886
Worthing Madonna туралы дау.

1888
Құтқару армиясына қарсы соңғы белгілі зорлық -зомбылық әрекеті.

1889
Ескі пирстер қайта құрылды.

West Worthing теміржол вокзалы ашылды.

1890
Вортинг Батыс Вортингпен біріктірілген біріктірілген ауданға айналады.

1891
Вортингтегі халық саны 16 мыңға дейін өсті.

1893
Ерлер мен әйелдердің Вортинг жағажайының жекелеген аудандарында шомылуын қамтамасыз ету үшін қабылданған заңдар.

Вифоринг іш сүзегінен болды, 188 адам қайтыс болды және мыңнан астам басқа адамдар ауыр ауруға шалдықты.

1894
Оскар Уайлд жазғы демалысты Вортингте өткізіп, «Ең маңызды болу маңыздылығын» аяқтады.

1896
Уортингтегі ең жақсы ғимараттардың бірі Уорвик үйі бұзылды.

1897
Тиф ауруына реакция ретінде жаңа су қоймасы ашылды.


18 ғасырда және, бәлкім, ертерек, Вортинг ауылында қазіргі Биік, Солтүстік және Уорик көшелері болды. (фн. 1) 13-16 ғасырлар арасындағы Биік көшенің оңтүстік шетіндегі қоныстың археологиялық дәлелдері бар. (фн. 2) 1762 жылы салынған, кірпішпен қапталған шақпақ тастан жасалған бір ғимарат 1945 жылы High Street -те аман қалды (fn. 3), бірақ 1978 жылы сол жерде сақталған ең алғашқы үйлер 19 ғасырдың басында болған: шығыс жағында шағын топ және Жоғарғы Биік көшесіндегі бір үлкен үй. 18 ғасырдағы кейбір ғимараттар 1978 жылы Уорвик көшесінің шығыс шетінде аман қалды. Кішкене ауылдың оңтүстігінде, қазіргі жағалаудың оңтүстігінде орналасқан балық аулау дүкендері 18 ғасырда, сондай-ақ бұрынғы сот үйі деп аталған ғимаратта жазылған. (fn. 4) Сондай -ақ қонақ үй болған болуы мүмкін. (fn. 5) Сонымен қатар батысқа қарай шашыраңқы қоныстар болған сияқты, өйткені Монтега көшесіндегі қазіргі Виктория қонақ үйі XVII ғасырда шығар. (фн. 6)

Вортингтегі тұрғын үйлердің құрылысы 1790 жылдары жазылған (fn. 7), бірақ олардың орналасқан жері емес. Бір үлкен үй сол кезеңге жатады. 1780 жылдары (фн. 8) шығыс жағында High Street -тің оңтүстік шетінде теңіз вилласы салынды, ол 1790 жылы Джордж Гревилл үшін ұлғайтылғаннан кейін, Warwick of Earl (1816 ж. Ө.), (Fn. 9) белгілі болды. Warwick House ретінде. 19 ғасырдың басында бұл Вортингтегі басты үй болды, ол маусым кезінде әр түрлі мәртебелі келушілерге рұқсат етілді. (fn. 10) 1896 жылы бұзылған ғимарат сары кірпіштен жасалған таңғыштармен қапталған, оңтүстікке қараған. Оның бастапқы баспалдағы 1977 жылы Уорвик көшесіндегі үйде аман қалды. (фн. 11)

1798 жылдан бастап c). 1812 жылы қала өте тез кеңейе түсті, (12 фн.), Бәлкім, 1801 мен 1811 жылдар аралығында Broadwater шіркеуіндегі үйлер санының үш есе өсуінің көп бөлігін құраған болуы мүмкін (fn. 13) және 1802 жылы көрсетілген қосымша тұрғын үйге деген қажеттілікті толық қанағаттандырады. және 1805. (фн. 14) Алғашқы даму қазіргі Уорик, Оңтүстік және Монтег көшелерінің айналасында болды. Көшелердің орналасуына ашық алаңдардағы жолақтардың бағыттары әсер етті, олардың алдындағы Уорвик көшесінің солтүстігінде барлығы шығыс-батысқа қарай, солтүстік-оңтүстікке қарай Уорвик пен Монтег көшелерінің оңтүстігінде болды. (фн. 15) Бедфорд Роу мен Коппинг Роу, кейінірек Уорвик көшесінің оңтүстігінде теңіз орны, 1802 мен 1805 жылдар аралығында салынған (16 -фн), ал 1804 жылға қарай теңізге жақын орналасқан кемінде бір терраса болды. (фн. 17) Уорвик көшесінің солтүстігінде Анн мен Маркет көшелері сәйкесінше 1805 және 1811 жылдары тіркелді. c). 1811, (фн. 19) оның батыс жағында жиырма үш тұрғын үй салынуда. (20 фн.) Стейннен шығысқа қарай және одан ашық жерлермен бөлінген Уорвик ғимараттары, кейінірек Уорик жолының шығыс жағы, 1811 жылға дейін (21 фн.) және Қиыршық немесе Гревилл террасасы пайда болды. оның оңтүстігінде, шамасы, 1813 жылға қарай. (фн. 22)

Оңтүстік көшесінің батысында, Монтегу көшесінің екі жағында, сол кезде Кросс -Лейн деп аталатын даму шамамен бір уақытта басталды. Sumner немесе Summer Lodge, Montague Place -тің шығыс жағында салынған c). 1800 немесе көп ұзамай, (fn. 23) мен Монтего Плэйстің батыс жағы 1802 мен 1805 жылдар аралығында салынды. , (фн. 26) және Трафалгар Плэйс, кейінірек Августа Плэйс, 1811 ж. Ванна ғимараттары, кейінірек Ванна орны туралы 1811 ж. де айтылды. Тәуелсіз шіркеу өзінің оңтүстік шетінде 1806 ж. Пайда болды (28 ж.) Және төрт жылдан кейін саудагерлердің үй-жайлары мен екінші класты тұрғын үйлер болды. Курорттың алғашқы дүкендері негізінен High және Warwick көшелерінде болды, екіншісінде банктер мен пошта бөлімшелері бар (fn. 29) c). 1820 жылы Оңтүстік және Монтего көшелерінде дүкендер болды. (fn. 30) Сонымен қатар, ескі ауылдың солтүстік шетінде Чапел жолының солтүстік бөлігінде, сонымен қатар жолдың батыс жағындағы Вортинг үйін қосқанда, кейбір үйлер бір уақытта салынды (31 -фн.) ол келушілерге маусымда рұқсат етілген. (фн. 32)

1812 жылға дейін өте тығыз дамыған Уорвик көшесінің айналасынан басқа, қаланың алғашқы дамуының көп бөлігі жер учаскелерінің жеке меншігіне байланысты шағын көлемде болды. (33 -фн.) Кейінгі экономикалық қиындықтар ғимараттар мен көшелер арасындағы бос жерлерді баяу толтыруға әкелді, бұл қаланың бір бөлігіне архитектуралық әсер берді. (фн. 34)

Вортинг 1812 жылдан кейін де өсе берді. (fn. 36) Сол аймақтағы кейбір көшелер, мысалы, Суррей мен Батыс көшелері, төменгі санатты адамдар үшін салынған сияқты, ал ауданның көп бөлігі тоқсан сайын кедей болды. c). 1840. (фн. 37) Стейн Йорк террасасының шығысы, кейіннен Варн қонақ үйі және Брайтон жолының солтүстігіндегі Уорвик Плэйс 1826 жылға қарай салынған, ал Альфред Плэйс 1826-1843 жылдар аралығында салынған. (Фн. 38) Аздап одан әрі шығыс жағажай үйі 1820 жылы салынды, оның негізі теңізге дейін созылған (39 фн.), кейін қаланың шығысқа қарай дамуына кедергі болды. 1819 мен 1821 жылдар аралығында қаланың бүкіл фронтында эспланада салынған. (Fn. 40)

Дәл сол кезде қала солтүстік-батысқа қарай кеңейе бастады, оның шығыс бөлігіндегі жотаның бойында Вортинг гампасы өскен. 1812 жылы ашылған жеңілдіктің шіркеуінің атымен аталған Chapel Road, 1810 жылы қаланың негізгі кіреберісі ретінде ауыстырылған High Street -ті айналып өтуге 1810 жылы қосылғаннан кейін кесілді. салынған c). 1815, (42 фн.), Ал Чапель жолының екінші жағында капелланы High Street -пен байланыстыру үшін 1826 ж. (fn. 43) Сол аймақта Вортингтің қазіргі заманғы ең керемет екі ғимараты болды. Ливерпуль террасасы, Монтега көшесінің солтүстігінде, 1826-1833 жылдар аралығында, (44 фн.) Чапель жолына қарағанға дейін ашық жерде қалған. c). 1870, ләззат алаңы ретінде орналастырылған c). 1835. (фн. 45) 1826-1833 жылдар арасында салынған Park Crescent, қаладан бөлек, жотаның төбесінде және Хена шекарасына жақын жерде орналасқан. (fn. 46) Park Crescent артында Клифтон жолының батыс жағында Жаңа қала деп аталатын үйлердің террассасы салынды. (fn. 47) Ричмонд жолында 1843 жылға қарай жеке үйлер мен террассалар салынған, сол кезде Чапель жолында жеке виллалар болған. (fn. 48) Сонымен қатар, 1835 жылы мэрия салынған кезде Чапель жолының Оңтүстік және Уорвик көшелерімен түйісуі қаланың орталығына айналды.

19-шы ғасырдың басында сақталған Worthing үй архитектурасының көпшілігі қарапайым, қазіргі Брайтонның еш қызығы жоқ. Уорвик, Оңтүстік және Монтега көшелерінің бастапқы көрінісінен бірнеше іздер ғана қалды, мысалы, екі есімі бар қисық терезелер, Уорвик көшесіндегі классикалық терезе бастары бар сары кірпіштен жасалған қасбеттер және иондық пиластрлары бар ғимарат. Монтег көшесі. Тұрғын үйлердің террассалары, сол үш көшенің айналасында аман қалады. Олар үш немесе төрт қабатты, әдетте шыбықтармен, бірақ кейде Стайн немесе Бедфорд жолындағыдай кремді немесе сары кірпіштен жасалған бұйымдарды көрсетеді. Көбісінің толық биіктігі бойынша көтерілген қисық терезелері бар, мысалы, Батыс ғимараттары, Бедфорд-Роу, Ливерпуль террасасы және Монтего-Плэйстің батыс жағы, ал көпшілігінде ағаштан немесе темірден жасалған балкондар бар, олар әр үйге жеке жасалған. Бедфорд Роуындағы кейбір үйлерде бағаналы подъездер бар, бірақ тек екі террассалар, атап айтқанда Йорк Терраса, кейіннен Warne's Hotel және Caledonian Place, Батыс ғимараттарда пиластрларды көрсетеді. Ambrose Place, Warwick Place және Bedford Row-да жолдың қарама-қарсы жағында жеке бақшалар бар, олар 1978 жылы автокөлік тұрағы үшін Бедфордтағы үйлерге тиесілі болды. Бұрын төрт қабатты тұрғын үйлер болған. Биік көше. (фн 50)

Жоғарғы көшедегі Холли екі қабатты қоршайтын жеңіл кірпіштен жасалған сары кірпіштен жасалған үш шығанақтан тұрады. Beach House, J. B. Rebecca, (fn. 51) Ливерпуль Террасының классикалық идиомасымен бөліседі, оның негізгі бөлігі оңтүстік қасбетінде қисық орталық проекциясы бар үш қабаттан және екі қабаттан тұрады. Басқа оқшауланған үйлер Union Place пен Richmond Road -та аман қалады. Соңғысының бірі 5 шығанағы бар, симметриялы, үш бұтақты педиментпен, екіншісі асимметриялық классикалық, үшіншісі коттедждік әшекей Элизабет стилінде. Оңтүстіктегі Графтон жолында тағы бір замандас бар коттедждік әшекей. (fn. 52) Кезеңнің сәулет өнерінің ең үлкен бөлігі, Park Crescent, террассалы жеке тұрғын үймен, оңтүстікке қарайтын аймен, жыланмен және ерекше дизайндағы алып пилястрлармен үйлеседі. коттедждержәне Ричмонд Роудқа қарама -қарсы орналасқан үлкен шлюз арқылы. Бастапқы схеманың бір бөлігі ғана орындалды, (53 фн.) Сәулетші Брайтондағы A. H. Wilds. (fn. 54) Екі немесе үш қабатты кішігірім қазіргі террассалар тұрғын үйлер немесе жұмысшы тұрғын үйі болуы мүмкін. Олар әдетте сыланған, бірақ кейде Портланд -Роуд немесе Проспект -Плэйс сияқты жартылай тастармен бетпе -бет келеді, ал кейде Портленд Роуд немесе Уорик -Плэйс сияқты біркелкі емес дизайнда. Альфред Плэйс, Портленд Роуд және Уорвик Плэйс қалаларындағы кейбір үйлерде «қайық кіреберістері» деп аталатын жабайы бастары бар жабық кіреберістер бар.

Вортинг Таун орталығы, 1975 ж

Санитарлық мәселелеріне қарамастан, қала 19 ғасырдың ортасында 1841-1871 жылдар аралығында кеңейе берді, үйлердің саны 1028 -ден 1471 -ге дейін өсті. (fn. 55) Жаңа үйлер мен көшелердің толуы Оңтүстік көшеден батысқа қарай теңіз жағасында жалғасты. Оңтүстік көшенің шығысында, керісінше, көп жер Йорк Роудының солтүстік бөлігінде ашық қалды және Уорвик Роудтың батыс жағы 1880 немесе 1890 жылдарға дейін салынбаған, (fn. 56) және Стейннің шығыс жағы салынбаған. дейін толтырылады c). 1900. (фн. 57) кейін c). 1860 ж. Оңтүстік көшенің айналасы, Монтего көшесінің шығыс ұшы және 1862 жылы салынған пирстер қаланың ойын -сауық орталығына айналды, ал Уорвик көшесінің солтүстігіндегі аймақ коммерциялық сипатқа ие болды. Chapel Road одан әрі 1840-1970 жж. (58 ж.) Мен 1866 ж. (59 ж.) Мен 1875 ж. (60 ж. Ж.) Аралығында және Ливерпуль террасасы арасындағы ашық кеңістік жеке жабысқақ виллалардың асимметриялық дамуымен толтырылды. қисық жолдардың бойында.

Тұрғын көшелердің кеңеюі батысқа қарай Ричмонд Роудпен белгіленген төмен жотаның оңтүстікке қараған беткейінде жалғасты. (61 -тармақ) 1830 -шы жылдары салынған (Жар. 62) Парк Айды қаламен байланыстыру үшін салынған, оның шығысында Вестбрук сияқты үлкен үйлерден тұрғызылған, ал Парк Айдың солтүстігіндегі аймақ кішігірім үйлерге толы. Бұрынғыдай, жаңа көшелердің туралануына бұрынғы ашық алаңқайлар әсер етті. 1875 жылға қарай Монтага көшесінің солтүстігінде орналасқан ғимарат Хена шекарасына жетті, оны сол жақта орналасқан базарлы-бақша жері тоқтатты. (фн. 63)

Келесі жиырма жыл ішінде қаланың батыс шеті солтүстікке қарай 1846 жылы ашылған теміржолға дейін салынды. Сол кездегі ең үлкен аймақ қазіргі Шелли жолының айналасындағы Гратвикке тиесілі болды. 1877-1884 жж. (64-ші ж.) жеке және жартылай жеке үйлермен салынған, олардың көпшілігі классикалық стильде жабылған, бірақ кейбіреулері қызыл кірпіш пен плиткаларды жаңартылған халықтық стильде көрсетеді. Кристчерч, Оксфорд, Кембридж және Виктория жолдарының солтүстігінде 1880 жылдары үлкен масштабта салынған, бірақ ұқсас құрылыс материалдарымен және жеке және жартылай жеке үйлердің қоспасынан қызыл кірпіштен жасалған терраса бар. Крайстчерч жолы. 1875 жылға дейін Чапель жолының солтүстік бөлігі мен теміржол вокзалы арасында кейбір ғимараттар болған, мысалы, Тевилл жолының бойында, Батыс Таррингке ескі жолдың басы. Ғасырдың соңғы ширегінде вокзалдың оңтүстігінде шағын сауда аймағы дамыды (fn. 65), ал Тарринг-Роуд пен Тевилл ағынының арасындағы батыстағы төменгі жер 1870-ші және 1890-шы жылдар аралығында төменгі деңгейге қойылды. -кішігірім террассалы үйлері бар сынып алаңы. (фн. 66)

Кеңейту батысқа қарай жалғасты c). 1900, absorbing the old village centre of Heene and the resort of West Worthing, which had been added to the town at its incorporation in 1890. By 1909 the former east field of Heene was fully built over, and development was progressing north and west of Heene church, with widely spaced detached and semi-detached houses among trees. Many of the streets in West Worthing laid out up to 40 years before, however, remained undeveloped or occupied by market-gardens, (fn. 67) and Grand Avenue marked the western edge of the built-up area c). 1914. (fn. 68)

East of the town the gas-works had been opened in 1834 in Lyndhurst Road, and there was some building near by in 1843. (fn. 69) Some streets of poorer houses south-east of the railway bridge beside the Broadwater road had been built by 1875, (fn. 70) and more followed in the 1880s and 1890s. (fn. 71) The eastern side of the town, however, was very much more slowly developed for building than the west. One reason was its liability to flooding, which was increased after the breaches in the coast road after 1867. (fn. 72) Another was the proliferation of industrial uses near the railway and the gas-works, coupled with the prevailing westerly wind. In 1875, besides the water-works, there were two saw-mills and a whiting and putty works in that area. Only one area of residential development east of the town was comparable in character to the grander areas in the west, the tree-lined Farncombe Road, comprising large detached stuccoed houses on either side of a wide and serpentine roadway, which was in existence by 1875. (fn. 73) Other roads laid out before that date, for instance Chesswood Road and Church Walk, remained largely unbuilt on, much of the land along them being used for market-gardens. (fn. 74) The area round St. George's church, consecrated in 1868, was still not fully built up in 1909, (fn. 75) and the eastern side of the town remained dominated by market-gardens, with their glass-houses and windpumps, until after the Second World War. (fn. 76) In 1978 the long-drawn-out process of building development there could be deduced from the varied character of the architecture, for instance around St. George's church or in Chesswood Road, where a few mid19th-century houses were surrounded by many 20th-century ones.

North of the railway line some large houses, including one of c). 1840, had been built west of Broadwater Road, and at least one road had been marked out, by 1859. (fn. 77) By 1896 there were two or three streets of houses there, but much of the land between Worthing and Broadwater was occupied by market-gardens. In 1909, despite further building between the two places, Broadwater village remained physically separate from Worthing, though it was beginning to acquire its own new streets on the north, among them Southfield and Cissbury roads. By the same date new streets north of West Worthing station had linked West Tarring village to West Worthing, and building was also going on north of the village. Durrington and Salvington hamlet, however, were dominated by market-gardens, with only a few new houses of the poorer kind, (fn. 78) and an attempt to sell land along the road to Findon for building in 1907 was not successful. (fn. 79)

The years around 1900 saw many changes in the appearance of the town centre, as Chapel and Richmond roads were widened, (fn. 80) and new shops and commercial buildings began to replace the older buildings in Montague, Warwick, and South streets. (fn. 81) Warwick House was demolished in 1896, (fn. 82) and the grounds, which had been unsuccessfully offered as building land in the 1880s, (fn. 83) were built over by 1909. (fn. 84) Some trees at the south end were retained as a central feature in the widened Brighton Road renamed The Broadway, where a row of shops was built in 1901 the trees, however, were cut down in 1928. (fn. 85)

In the 1920s and 1930s the town expanded faster than ever before, the number of structurally separate dwellings occupied in the modern borough area increasing by c). 4,000 between 1921 and 1931, and by c). 10,000 between 1931 and 1951, to a total of 21,648. (fn. 86) The corporation exercised its powers to control development under the Town Planning Acts of 1919, 1925, and 1932, establishing density restrictions and zones for shopping and for professional and commercial use. (fn. 87) It also saw to the planting of trees along many roads. (fn. 88) By 1932 building had spread northwards to engulf Broadwater village, and to link it to West Tarring. Tarring for its part was linked by building, more tenuously, to Durrington and Salvington, where some new houses had been built. (fn. 89) During the 1930s building continued in those areas, (fn. 90) both of privately owned houses, and of council houses, for instance south-east of Broadwater and north of the Durrington-Salvington road (fn. 91) in 1947, however, the environs of Durrington and Salvington were still dominated by market-gardens. (fn. 92)

Two large areas developed at the same period were the former parks of Offington and Charmandean houses. The south part of Charmandean park, north of Broadwater, was developed from 1926 (fn. 93) and the north part after 1955. (fn. 94) Part of Offington park, between Broadwater and Salvington, was developed after c). 1928 and the rest after 1935. (fn. 95) The combination of large detached houses in very varied styles, many trees, and at Charmandean a south-facing slope, made the areas two of the best residential districts of the town, (fn. 96) which they remained in 1978. The largest areas of development, however, were further afield. West of the town centre building had passed the old borough boundary at George V Avenue by 1932, (fn. 97) and most of the remaining market-gardens in West Worthing were replaced by houses and flats during the 1930s. (fn. 98) After the incorporation into the town of the predominantly rural parish of Goring in 1929 its southern part began to be rapidly built up on a large scale. (fn. 99) Most of the land south of the railway had been laid out with roads by 1938, when much building was in progress, especially west of George V Avenue, (fn. 100) and on the Goring Hall estate west of the church, which became another of the town's best residential areas, many trees being retained, notably the ilex avenue between the church and the hall. (fn. 101) In the north-west of the borough development spread for the first time north of the Chichester -Brighton road. At High Salvington after 1923, (fn. 102) despite the protests of preservationists, (fn. 103) a straggling development including many large detached houses of various styles spread up to the summit of the hill, which is over 300 feet high. Many old trees and banks were retained, especially in Salvington Hill. To the north-east in Findon Valley, added to the borough in 1933, development proceeded rapidly during the 1930s on either side of Findon Road, with wide streets of detached and semi-detached houses and bungalows. (fn. 104)

Meanwhile the older suburbs west of the town centre, and Farncombe Road to the east, remained wealthy residential areas, though some houses there were beginning to be turned into hotels, institutions, or flats. In the centre of the town hotels and boarding-houses continued to occupy much of the sea front and the area behind it. Some new shops and commercial buildings were appearing in South Street, the shopping centre of the town, (fn. 105) which was partly widened in 1924, when the Arcade was built at its southern end. (fn. 106) The southern part of Chapel Road was occupied by shops and businesses by 1927, (fn. 107) and at about the same date the detached houses of the northern part in their leafy gardens were being replaced by new offices and public buildings (fn. 108) like the town hall and post office, while offices also began to invade the area of large 19thcentury houses to the west. (fn. 109) High Street to the east, by now superseded as the spine of the town, had taken on the industrial character of the land around it to the east and north. (fn. 110)

After the Second World War most of the surviving market-gardens in the south-east part of the town, west of Broadwater Road, and around West Tarring, Salvington, and Durrington were replaced piecemeal by streets or closes of houses. At the same time many large houses in the older suburbs were converted into flats or institutions, or replaced by small closes or blocks of flats. (fn. 111) The largest remaining area of building land was in the west part of the borough, in the former parish of Goring and around Durrington station, opened in 1937. Between the 1950s and 1970s that land was rapidly developed, (fn. 112) with a large number of council houses (fn. 113) as well as privately owned ones building was still going on in Durrington in 1978. (fn. 114) In addition much land in that area was used for schools and recreation grounds, while near Durrington station several tall office blocks were built. In 1978, apart from the area occupied by recreation grounds or the various trading estates, at Broadwater, East Worthing, West Worthing, and Goring, most of the land within the borough was built on. The only large areas not developed were the downland in the north-west and north-east used for agriculture or as open space, especially for golf courses, (fn. 115) and land in the west between Durrington and Highdown Hill (in Ferring). Along the coast both the eastern and western boundaries were marked by a slight hiatus in the built-up area that extends from Littlehampton to Brighton.

The centre of the town had meanwhile undergone great changes. The area west of Chapel Road had come to be dominated by offices and administrative buildings: some new office buildings had been built in Liverpool Gardens, and a new library and law courts in Richmond Road, and many large 19thcentury houses in the same area had been converted for office use. Most of the older buildings in High Street were demolished after c). 1950, (fn. 116) and the construction of the Guildbourne centre between Chapel Road and Warwick Street in 1974, (fn. 117) comprising shops, flats, offices, and a multi-storey car park, brought about the destruction of part of the early-19th-century town, including the Ann Street theatre, 'a very precious survival'. (fn. 118) The town's focus, the old town hall, was demolished in 1966. (fn. 119) Some of the older streets south of Montague Street had also been destroyed or blighted since the Second World War, Montague Street being made a pedestrian shopping precinct during the 1970s. (fn. 120) Other large multi-storey car parks were built on the sea front (fn. 121) near by, and near the Broadwater Road railway bridge. The sea front, however, in accordance with a long-standing policy, remained free from large-scale commercial development.


Old Cottages in Heene Lane

Oil painting on canvas in 1891 by Edwin Compton, housed in Worthing Museum and Art Gallery.

Old Cottages in Heene Lane c1891 by Edwin Compton. His first wife, Mary Compton is buried in Heene Cemetery.

Near to these buildings, Heene School will come into view as you continue your stroll northwards. This has now become Heene Community Centre, where you can join in the many activities they offer.

Heene School has been extended to include a café and dance hall. Old school pupils will recognise the old school hall and classrooms in the main building.


The History of Worthing Pier

Worthing Pier has been enjoyed by generations of holidaymakers for over 150 years. Designed by Sir Robert Rawlinson and built by the Worthing Pier Company, it was officially opened on the 12th April 1862, and was the 13th pier opened in England. It was a great success from the start and was instrumental as a visitors attraction in helping Worthing blossom into a popular, thriving seaside town. The Worthing Pier Company soon realised the potential, and plans for improvements were soon put in place. Before the end of the 19th century, these included two kiosks, a tollhouse, souvenir shop, a pavilion, and a landing stage to welcome Paddle Steamers such as the Worthing Belle. When Worthing Borough Council purchased the pier in March 1921, they continued with developments and improvements, including a new 1000 seater Pavilion which is still in use today.

The Pier has fought off a number of disasters in it’s lifetime. A storm with winds reaching 80mphs battered the south coast on Easter Monday 1913, and tore apart the decking between the Pavilion and the shore as crowds gathered to watch. It was closed for over a year for repairs. In 1933, a fire broke out and destroyed the entire South Pavilion, as residents desperately helped fire crews rescue furniture and items from the building, and ripped up decking to stop the fire spreading. After a 2 years repair, it was reopened with great improvements, and was dubbed “the sun-trap of the south” by the Daily Mirror. However, the respite didn’t last long as the pier was deliberately sabotaged by the Government in 1940 to hinder a potential enemy invasion, by blasting a 120 foot hole in the decking! As fears of invasion eased, it was then occupied by the military, and suffered severe general neglect. It was finally reopened to the public in April 1949, having benefited from funds from the War Damage Commission to repair and restore it to it’s former glory.

As it stands today, the pier is 960ft (296m) in length and 36ft wide. Due to various repairs and reconstruction efforts, many sections date from different periods of time, such as recycled cast iron water mains used for some of the Pier’s piles during the post-WWII repair work due to shortage of supplies. The condition of various sections also varies greatly along the structure.

Worthing Pier Timeline

1860 – Worthing Pier Company formed to build Worthing’s first pier. Sir Robert Rawlinson commissioned to design it.

1861 – 4th July, construction starts with first pile driven in.

1862 – April 12th, Worthing Pier opens to the public. The structure cost £6500.

1874 – First band performance on the pier

1881 – The Rhine Band performs daily

1887 to 1898 – Major developments spearheaded by renowened civil engineer James Mansergh: The decking is widened, a 650 foot pavilion was built at the pier head, and entry kiosks built at the entrance.

1898 – July 1st, the new Worthing Pier has a grand opening, attended by Viscount Hampden

1913 – Easter Monday, the decking collapses during a violent storm, isolating the Southern Pavilion which become known as “Worthing’s Easter Islands”. Pier closed to the public.

1914 – May 29th, Lord Mayor of London officially reopens the pier.

1920 – Worthing Corporation purchase the pier for £18,978, and spend £40,000 on repairs in the following years

1925 – Building begins on a new shoreward end pavilion, designed by Adshead and Ramsey

1926 – June, new shoreward end pavilion is officially opened

1933 – September 10th, fire destroys the Southern Pavilion.

1935 – July, new Southern Pavilion opens, costing £18,000

1937 – Amusement pavilion is built and opened halfway along the pier

1940 – World War II – Pier is closed to the public, and a 120 metre section of the decking is destroyed to thwart potential enemy invasion

1942 – The shoreward pavilion is used as a troop recreation centre

1946 – With the war over, the shoreward pier is reopened to the public in June, however the rest of the pier remains closed due to a shortage of steel delaying reconstruction efforts.

1949 – April, the pier finally reopens to the public. Steamer services restart with the PS Waverley and MV Balmoral visiting regularly.

1958 – March, the shoreward end pavilion receive a £9000 restoration, much needed after neglect during war use.

1959 – The Denton Lounge is built.

1979 to 1982 – The shoreward pavilion is redeveloped as an entertainment centre

2008 – The Birdman competition moves to Worthing Pier

2012 – April, Worthing Pier celebrates it’s 150th Anniversary.

2012 – August, nightclub lease runs out on southern pavilion, which stays empty and unused for the next 20 months

2014 – Southern Pavilion reopens as a new all purpose venue, to wide acclaim.


1086
Worthing itself appears in the Domesday Book as the tiny hamlets of Ordinges and Mordinges.

1312
Permission granted for a weekly market at Broadwater.

1444
The people of Tarring petitioned the King for permission to hold their own market, rather than travel to Steyning to trade.

1539
On the dissolution of the monasteries, ownership of Worthing passed from Easebourne Priory to Anthony Browne, Viscount Montague - an old school friend of Henry VIII.

1584
Birth of the Worthing philosopher John Selden (d.1654).

1695
Robert Morden's map shows Worting (sic), Terring, Heen, Broadwater, Goring, Highdowne, Ferring and other place names largely familiar to a modern Worthing resident.

1709
Birth of Highdown miller, tomb planner and smugglers' friend John Oliver (d.1793).

1724
The combined parishes of Worthing and Broadwater have a population of around 60 families.

First mention of Salvington Mill.

1742
A battle between smugglers and Customs officials takes place at Goring.

1750
Londoner John Luther undertakes the first speculative building development in Worthing - Warwick House.

1766
The decrepit Heene Chapel demolished.

1789
Bathing machines make their first appearance on the beach at Worthing.

1795
A naval signal station built to keep an eye on the French.

1797
Indoor baths open in Bath Place.

1798
Princess Amelia spends enjoys recuperative visit to Worthing, bringing much kudos to Worthing.


When Borough status was first granted in 1890, Mr T R Hyde was asked to produce a design for the Borough Arms (or coat of arms, or armorial bearings) and his design was adopted by the Council.

Steps were not taken to obtain an official grant of the Arms from the College of Arms until 1918 (after prompting by the College) and the Borough Arms and crest were formally granted by Letters Patent dated 30th October 1919.

The Latin Motto depicted on the Crest translates as:

"from the land fullness and from the sea health".

The figure on the crest is technically Hygieia. In Greek mythology, Hygieia was a daughter of Asclepius. She was the Goddess of health, cleanliness and sanitation. She was often depicted as a young woman feeding a large snake that was wrapped around her body. Her name is the source of the word 'hygiene'.

The coat of arms of Worthing includes three fishes, a Horn of Plenty overflowing with corn and fruit on a cloth of gold, and the figure of Hygieia, the Goddess of Health holding a snake. They represent the health given from the seas, the fullness and riches gained from the earth and the power of healing.

The original reason for founding the town was as a health resort for Princess Amelia, the daughter of King George III, to take the sea air to recover her health following illness. It was probably adopted on the crest as a homage to her therefore (so it is Amelia in spirit) as well as promoting the town's aspirations to be viewed as a health resort.

Before that, Worthing was just a fishing village, but after her visit the place became fashionable and was used as a health resort by prominent people.


The Story Of Broadwater

Broadwater is today part of the borough of Worthing but it was once very different: until 1890 Worthing was part of the parish of Broadwater and whereas Broadwater had a fine medieval church the old chapel at Worthing had been closed and allowed to fall into decay many centuries earlier. The rise of Worthing as a popular seaside resort eclipsed the fortunes of Broadwater. The final indignity came in 1938 when most of the ancient High Street at Broadwater was demolished for road widening on the orders of Worthing Council.

Yet much of interest and mystery remains at Broadwater which still, even in 2016, clings on tenaciously to its old identity and history.

Midsummer Tree

This mysterious and ancient oak tree is steeped in folklore. Charlotte Latham, arguably this country&rsquos first serious folklorist, worked as a governess in Worthing, when she was a young woman in the 1820s. In 1868 she set about recording the superstitious beliefs of the people of West Sussex, including the legend of the Broadwater Midsummer Tree. She recalled viewing the tree “with an uncomfortable and suspicious look” in her younger days, having been told how skeletons would rise up from its roots at midnight on Midsummer&rsquos Eve and dance round its trunk to “the rattling of their own bones”.

In 1868 she was introduced to a man who had claimed to have witnessed this spectral dance of the dead and been “frightened out of his very senses” by the ghostly apparition. A large branch fell off the tree many years ago. In 2006 it was due to be felled by the Highways Agency, which had deemed it unsafe but a campaign led by Worthing historian, Chris Hare, led to its reprieve. The tree was greatly cut back and reduced in height, but its remaining branch has continued to bear leaf. A plaque, erected by the Highways Agency now records its unusual story.

Broadwater Green

Broadwater Green once covered a significantly larger area and originally had a pond. During the second half of the 19th century stone and gravel was excavated from part of the Green for repairing roads, though this pit was declared exhausted by 1865. The Green was home to Broadwater Fair for many years. It was also a well renowned cricket ground described in The Sussex Advertiser on the 10th September 1827 as follows ‘Broadwater Green is considered by competent judges to be the best ground in England, and where the play can be seen to the utmost advantage&rsquo. The Green was granted in perpetuity to the people of Worthing, following a campaign in 1863 to restore it as a pleasure green, free from gravel and rubbish pits.

Pound House

This house was built in 1789 on a parcel of land that was originally part of Broadwater Green. At some time prior to 1848 a section at the end of the rear garden was used as the parish pound, where stray animals were kept until their owners claimed them, usually on payment of a small fine. At one time the property became the Temprance Laundry and laundry was hung to dry on the greensward in front of what is now the fire station.

The Parish Rooms

Erected in 1889 as a reading room, paid for by public subscription. In the disastrous typhoid epidemic of 1893 the room was used to house 22 patients. By 1900 it was run by the parish council continuing as a Parish Room and Reading Room. Many organisations have used the Parish Rooms over the years notably the Worthing Girl Guides and Worthing Scouts..

The Cricketers

Originally built as a private residence but used as a brewhouse and beershop from 1853 onwards under the ownership of Thomas Luff. At that time it was known as The Brewer&rsquos Arms and was only renamed The Cricketers Arms around 1878. The public house was run by three generations of the same family beginning in 1888 for over 100 years and not surprisingly given its proximity to the Green it became the ‘home&rsquo of the local cricket club.

Paine Manwaring (and Lephard)

From the 18th century until 2012, one of the core businesses of Broadwater has been Paine Manwaring. A very extensive ironmongery business had followed quite naturally into the 20th century after the arrival of William Paine, blacksmith in the early 1700s. The business once owned a forge and workshop until 1938, that stood where the current roundabout is today.

Cricketers Parade Cricket Match

Many grand matches have graced the turf on Broadwater Green including one renowned for its 500 guineas a side prize money. It took place in 1805 between 11 gentlemen of London and 12 of Worthing, Shoreham and Brighton. The local gentlemen lost! However the match commemorated here was between Sussex and an all-England side said to have taken place circa 1837.

Site of Old Rectory

The old Broadwater rectory stood on the land now occupied by Broadwater Boulevard. Although earlier rectory houses had stood on this plot dating back until 1554, the last house was probably built by Reverend Peter Wood in 1797. The house continued to be used by the church until 1924 and then it was given for use by private residents. During the Second World War is was used as a headquarters by the local Home Guard. Eventually it was demolished in 1959 but there is one single remnant of the old garden, the rather fine tree in the Boulevard.

St Mary&rsquos Church, Broadwater

A church is thought to have existed here back in Saxon times and certainly a church is recorded at Broadwater in the Domesday Survey of 1086. The present church was commenced sometime after 1100. It is one of the outstanding examples of a cruciform church in Sussex. Inside are the impressive tombs of the 8th and 9th Lords de la Warr who lived at Offington as well as some wonderful brasses including one over the tomb of John Mapleton, priest at Broadwater in 1433. Between 1797 and 1925 Broadwater Church had the unusual distinction of only three rectors all from the same family (Peter Wood, his nephew, Edward King Elliott, and his son, Edward James Elliott). Jane Austin worshipped here while staying in Worthing. It is believed that ‘Old Sanditon&rsquo in her novel ‘Sanditon&rsquo was based on Broadwater.

Broadwater Street East

Broadwater Street East, westernmost section was originally part of the old Broadwater Street. It now forms a major part of the Broadwater Conservation Area. At this western end a group of 18th and 19th century buildings remain, indicating the traditional street pattern and a generally regular roofscape. Much of the attractive character and appearance of Broadwater Street East derives from the intimacy of the buildings, the irregular winding street pattern, and the narrow road which retains the feel of a village street.

Broadwater Lodge and Broadwater Cottage

These two fine Georgian houses were built quite separately but around the same time, 1820. Broadwater Lodge has now acquired the name Broadwater House a name taken from a former house demolished when Broadwater Street West was widened. Broadwater Cottage now merely languishes with the address 2, Forest Road however as you can see it was built from cream coloured bricks probably made from the blue clay found on Worthing Beach.

Old House at Home

The current public house was built in 1925 on the site of a much earlier beer-house and, at one time, bakery. As the name suggests a beer house sold beer (and cider), but not wine or spirits - and this was one of the distinguishing features between it and a public house. The ‘Old House&rsquo once had its own song, which promised plenty of cheer and female company to those frequenting the premises.

The Quashetts

Currently the northernmost part of what was probably a very ancient route connecting Cissbury with the coast at Worthing. What remains of the footpath or twitten now runs from the old Broadwater Street (now Broadwater Street East) running under the railway where once it would have crossed the old Teville Stream and emerging close to the Swan Public House.

The Square/Barletts Cottages

On through the beginning of the Quashetts on the right is The Square and Bartletts Cottages, The first house on this site may have been as early as 1752 but certainly Land Tax records confirm a house in 1789. These small terrace houses were originally used mainly to accommodate the poor people of the parish.

Broadwater Manor House

A manor house in Broadwater was first mentioned in 1256 together with a private chapel. The current building shows many alterations over time with the oldest part being the north wing with rubble walls and a late medieval roof. The house and associated buildings now form part of the successful Broadwater Manor School. Former Lords of the Manor of Broadwater included the Misses Newland, who donated Broadwater Green to the people of Worthing, and William Foard Tribe, the irascible Victorian magistrate, notorious for his hostility towards the Salvation Army during the riots of 1884.


Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos